Dodání a platba - Způsoby dodání

Cena dopravy

Tip pro Vás: při koupi 3 a více kusů doprava zdarma vždy (?)

Doručení po celé ČR

  kdy odesíláme * platba předem převodem platba dobírkou při převzetí
Zásilkovna - výdejní místa
(express 24h)
16:45
v pracovní dny
59 Kč
(49 Kč bez DPH)
109 Kč
(90 Kč bez DPH)
Zásilkovna - kurýr
(express 24h)
16:45
v pracovní dny
89 Kč
(74 Kč bez DPH)
139 Kč
(115 Kč bez DPH)
DPD Classic - ČR
(express 24h, 8-17h)
16:45
v pracovní dny
88 Kč
(73 Kč bez DPH)
138 Kč
(114 Kč bez DPH)
Balíkovna
(express 24h)
16:45
v pracovní dny
59 Kč
(49 Kč bez DPH)
109 Kč
(90 Kč bez DPH)
Balíkovna na adresu
(express 24h)
16:45
v pracovní dny
79 Kč
(65 Kč bez DPH)
129 Kč
(107 Kč bez DPH)
DPD Private - ČR
(express 24h)
16:45
v pracovní dny
99 Kč
(82 Kč bez DPH)
149 Kč
(123 Kč bez DPH)

* Do uvedeného času je potřeba odeslat objednávku aby byla předána dopravci ještě tentýž den. Platí pro zboží skladem na e-shopu.
Uvedené dodací doby jsou dodací doby deklarované smluvním přepravcem a jsou počítány od okamžiku předání balíčku dopravci až po jeho první pokus o předání na dodací adrese.


Výhody zaslání zboží ze Sunnysoftu

  • odesíláme ještě dnes - zboží objednané dnes (v závislosti na dopravci až do 16:45), které máme skladem a bude placeno dobírkou, běžně odesíláme tentýž pracovní den, po tomto čase přednostně následující pracovní den ráno
  • průběžně informujeme - informace o průběhu zpracování objednávky, připravení zboží na prodejně nebo balíčku na cestě dostáváte průběžně e–mailem a SMS
  • Kamenná prodejna v Praze s vyzvednutím zdarma - připravenou objednávku si také můžete zdarma vyzvednout v naších specializované prodejně Sunnysoftu v Praze, kde si můžete zboží skladem prohlédnout a poradit se s výběrem vhodného příslušenství.
  • doručení už následující den - zásilky odeslané s dopravou DPD a Balíkovnou na adresu doručíme s po celé ČR už následující pracovní den (při odeslání pondělí – pátek)
  • levné dopravné - při platbě předem ušetříte dalších 50 Kč. Zásilku lze, narozdíl od dobírky, odeslat až po připsání platby na účet. Dopravné již od 59 Kč.
  • záruka a bezproblémová reklamace - ke každé zásilce je se zbožím přiložen úplný daňový doklad "Faktura/Dodací list" s vyúčtováním DPH a s fakturačními údaji uvedenými v objednávce. Faktura slouží jako záruční list platný ve všech autorizovaných servisech značky v ČR i u Sunnysoftu.
  • pojištění zásilky je v ceně dopravy - každá zásilka je u dopravce pojištěna pro případ ztráty, úbytku obsahu nebo poškození reklamovaného při převzetí (v provozu se dnes již téměř nevyskytuje, méně jak 0,05% reklamací)

Jaký zvolit způsob dopravy?

Česká republika

  • Soukromý dopravce DPD – doručuje následující pracovní den, doručení 8–16h. Doporučujeme jako výhodnou dopravu pro doručení do firmy nebo do zaměstnání
  • Balíkovna na adresu – doručuje následující pracovní den do domácností i firem. Uložení dalších 7 dní na poště. Doporučujeme jako výhodnou dopravu pro doručení do domácnosti nebo vyzvednutí na poště.

Praha

  • Prodejna Praha 9, Kovanecká 2390/1a (Vysočany)
  • Služby DPD a Balíkovna na adresu – doručují do druhého pracovního dne. Výhodné řešení se spolehlivým doručením.


Informace o objednávce dostanete v e-mailu a SMS i v okamžiku odeslání zásilky a v okamžiku připravení zboží na prodejně. V případě dopravy DPD nebo Balíkovnou na adresu bude součástí e–mailu číslo balíku a odkaz pro průběžné sledování pohybu zásilky na webu (T&T, tracking). Zaslaný odkaz je na straně dopravce aktivní od rána následujícího po podání zásilky.

Ceny dopravy pro velkoobchodní zákazníky

Účtovaná cena za dopravu odráží skutečné náklady na přepravu zboží a řídí se smluvními velkoobchodními podmínkami. Obvyklá velkoobchodní cena dopravy odráží maloobchodní ceník dopravy.

Doručení zboží v celé ČR

Pokud část objednaného zboží není skladem, kontaktuje vás obchodník Sunnysoftu a domluví s vámi možný termín dodání nebo rozdělení odeslané objednávky na více zásilek.

V případě požadavků na doplnění nebo změnu objednávky se můžete kdykoliv informovat s číslem objednávky na e–mailu [email protected] nebo telefonicky na čísle +420 222 998 222.

Okamžikem odeslání objednávky je objednané zboží na skladě svázáno s vaší objednávkou a rezervováno. Zboží které není skladem nebo je na cestě blokujeme k objednávce.

Dodací doby přepravců vycházejí z času od podání zásilky dopravci až po jeho první pokus o doručení zákazníkovi. Z dlouhodobého provozu máme ověřeno že většina zásilek je doručena první pracovní den po odeslání, pokud je na dodací adrese někdo přítomen.

Zboží je vždy zabaleno do vnějšího obalu (bublinkové obálky, krabice).

Objednávka zboží na míru (držáky Brodit ProClip) je závazná a zákazník se zavazuje vyrobené zboží odebrat.

Doběrečnou zásilku může od dopravce po úhradě převzít i pověřená osoba.

DPD Classic

Pro objednávky odeslané do 16:45 doručení následující pracovní den – spolehlivá soukromá expresní dopravní služba s rozvozem po celém území ČR do druhého pracovního dne v čase 8–17h DPD je nejlepší volba pro dodání do firem nebo pro soukromé osoby při dodání do zaměstnání. Zaslání do domácnosti je vhodné, pokud je v domácnosti někdo v uvedeném čase přítomen. V případě dobírky si prosím na dodací adrese připravte příslušnou hotovost pro řidiče. Pokud jste nebyli v okamžiku prvního doručení přítomni, řidič DPD zanechá na dodací adrese vzkaz s odkazem na web DPD pro přesměrování na jinou adresu, datum druhého doručení nebo osobní odběr v místním depu DPD. Po dvou neúspěšných pokusech DPD zásilku uskladní na depu po dobu 7 dní pro 3. pokus o doručení, který můžete s depem domluvit.

DPD Private

DPD Private poskytuje stejné výhody jako DPD CLASSIC a navíc obsahuje tento balíček služeb:

  • Oznámení o doručení zásilky SMS nebo e-mailem den předem.
  • V den doručení obdrží příjemce interaktivní SMS nebo e-mail s 3hodinovým upřesněním času doručení.
  • Pokud příjemci termín doručení nevyhovuje, může jej jednoduše změnit odpověďí na SMS zprávu nebo e-mail.
  • Telefonický kontakt kurýrem v případě, že nebude moci dodržet čas doručení zaslaný v SMS zprávě nebo e-mailu.
  • Automatický reporting o doručených a nedoručených zásilkách včetně důvodu v případě nedoručení.
  • E-mailové upozornění příjemce v případě neúspěšného pokusu o doručení.
  • Telefonické kontaktování příjemce po druhém neúspěšném pokusu o doručení.
  • Možnost zjistit předpokládaný čas doručení zásilky zde.

Balíkovna na adresu

Pro objednávky odeslané do 16:45 doručení následující pracovní den od 8 do 19 hodin – a s možností vyzvednout si zásilku na dodací poště v případě neúspěšného doručení po dobu 7 dní. V případě dobírky si prosím na dodací adrese připravte příslušnou hotovost pro řidiče. Doručení do domácností i firem.

Balíkovna

Pro objednávky odeslané do 16:45 vyzvednutí následující pracovní den na vybrané pobočce Balíkovny

Zásilkovna - výdejní místa

9684 výdejních míst po celé ČR – objednávky skladem uzavřené do 16:45 hodin si můžete vyzvednout na vámi zvolené pobočce Zásilkovny hned druhý pracovní den. Zásilkovna vám v den doručení zašle na SMS i email uvedený v objednávce kód PIN opravňující k převzetí balíčku na výdejně. Pohyb zásilky lze sledovat na internetu pomocí odkazu který vám po zabalení zboží pošleme.

Zásilkovna s doručením

Pro objednávky odeslané do 16:45 doručení do dvou pracovních dní – zásilky odeslané do 16:45 doručí do dvou pracovních dní kurýr, který bude v danou chvíli pro Vás nejvýhodnější. Tato služba na denní bázi analyzuje kvalitu a kapacitu vybraných přepravců. Díky tomu získáte nejlepšího daného přepravce v daný moment. Před doručením budete dostatečně dopředu informování, kterého kurýra můžete očekávat.

Osobní odběr je možný na prodejně Sunnysoftu v Praze 9

K vyzvednutí v pracovní době prodejny od okamžiku doručení výzvy k vyzvednutí na prodejně Zboží je možné prostřednictvím internetového obchodu Sunnysoft objednat k osobnímu odběru na prodejně v Praze 9, Vysočanech. Prodavači na prodejně vám e-mailem a SMS na základě vámi odeslané objednávky potvrdí nachystané zboží na prodejně. Do poznámky můžete uvést požadované datum a čas vyzvednutí. Pokud objednáte pouze zboží skladem na dané pobočce, můžete si zboží přijet vyzvednout ten samý den. Odeslaná objednávka vytvoří blokaci zboží na prodejně na vaše jméno. Zboží, které není vedeno skladem, obratem přeskladníme. Nevyzvednuté objednávky se ruší po 3 dnech v případě nereagování na druhou výzvu a poté se uvolňují dalším zákazníkům v pořadí. Objednávka zboží na míru (držáky Brodit ProClip) je závazná a zákazník se zavazuje vyrobené zboží odebrat. Pokud při příchodu na prodejnu předložíte obchodníkovi číslo vaší objednávky, urychlíte přípravu a vydání zboží na prodejně.

Zaslání do zahraničí

Dodáváme také do dalších zemí EU. Pro zaslání zboží do dané země pokračujte na odpovídající doménu.