Zboží zakoupené u Sunnysoftu můžete v případě výrobní vady reklamovat jedním z uvedených způsobů:
Nejrychlejší způsob vyřízení vaší reklamace nabízí právě značkový servis.
Vyberte si autorizovaný servis podle značky zboží z našeho seznamu a využijte uvedených kontaktních údajú pro podání reklamace.
Reklamaci můžete jednoduše zadat přes formulář po přihlášení do vašeho uživatelského účtu.
Po vložení reklamace vám bude vygenerováno číslo, kterým označíte vadné zboží, a to následně zašlete poštou, nebo zanesete na naši prodejnu.
Zboží pečlivě zabalte, připojte průvodní dopis s popisem závady, kopii nákupního dokladu a vaše kontaktní údaje.
Pro rychlejší vyřízení doporučujeme zadat reklamaci online.
Zboží zašlete na adresu:
Sunnysoft s.r.o. - reklamace
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Česká republika
Nezásílejte prosím zásilky na adresu firmy službou Zásilkovna Mezi námi, která je určena pro zasílání mezi fyzickými osobami a balíky nedoručené po pracovní době skladu se vracejí nedoručené odesílateli.
Prosíme zákazníky, aby zboží i s původním obalem (krabičkou, sáčkem) při vrácení zabalili do ještě jednoho obalu (krabice, atd.), který bude sloužit jako obal přepravní. Originální obal od zboží (včetně hnědých kartonových krabiček např. od baterií či příslušenství k vysavačům) neslouží jako obal pro přepravu zásilky. Na tyto obaly tedy prosím nepište ani nelepte např. štítky s adresou. Děkujeme za pochopení.
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese:
Sunnysoft s.r.o. - vrácení zboží
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Česká republika
Nezásílejte prosím zásilky na adresu firmy službou Zásilkovna Mezi námi, která je určena pro zasílání mezi fyzickými osobami a balíky nedoručené po pracovní době skladu se vracejí nedoručené odesílateli.
Některé zboží z naší nabídky nelze např. z hygienických důvodů vrátit ve 14denní lhůtě. Toto zboží prosím nezasílejte.
Pro rychlejší vyřízení prosím přiložte ke zboží vyplněný Formulář odstoupení od smlouvy, který je ke stažení ve formátu PDF a MS WORD.
Prosíme zákazníky, aby zboží i s původním obalem (krabičkou, sáčkem) při vrácení zabalili do ještě jednoho obalu (krabice, atd.), který bude sloužit jako obal přepravní. Originální obal od zboží (včetně hnědých kartonových krabiček např. od baterií či příslušenství k vysavačům) neslouží jako obal pro přepravu zásilky. Na tyto obaly tedy prosím nepište ani nelepte např. štítky s adresou. Děkujeme za pochopení.
Poznámka:
Poznámka: Platí pouze pro telefony
Poznámka:
Poznámka:
Nenašli jste informaci o značce, kterou jste zakoupili v Sunnysoftu?
Značky jimž jsme distributorem pro český trh stejně jako značky neuvedené v předchozím seznamu přijmáme u zboží zakoupeného v Sunnysoftu k záručním opravám na našich prodejnách nebo zasláním na korespondenční adrese Sunnysoft. Více v reklamačních podmínkách.