[dle nařízení vlády o vzorovém poučení]
Pro vrácení zboží ze Sunnysoft.cz ve 14 dnech spotřebitelem (bez IČ) postupujte takto:
Zboží pečlivě zabalte, připojte průvodní dopis, kopii nákupního dokladu a vaše kontaktní údaje.
Zboží zašlete na adresu:
Sunnysoft s.r.o.
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Česká republika
Občanským zákoníkem se rozumí zákon č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v účinném znění.
Nařízením vlády o vzorovém poučení se rozumí Nařízení vlády č. 363/2013 Sb., o vzorovém poučení o právu na odstoupení od smluv uzavřených distančním způsobem nebo mimo obchodní prostory a vzorovém formuláři pro odstoupení od těchto smluv.
Nařízením 2016/679 se rozumí Nařízení Evropského parlamentu a Rady (EU) 2016/679 o ochraně fyzických osob v souvislosti se zpracováním osobních údajů a o volném pohybu těchto osob a o zrušení směrnice 95/46/ES (obecné nařízení o ochraně osobních údajů)
Prodávajícím se rozumí společnost Sunnysoft s.r.o., se sídlem Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9; IČ: 25753215, zapsaná v obchodním rejstříku vedeném Městským soudem v Praze, oddíl C., vložka 67120.
Kupujícím se rozumí osoba, která s prodávajícím uzavírá kupní smlouvu na prodej zboží.
Koupěchtivým se rozumí osoba, která plánuje s prodávajícím uzavřít kupní smlouvu na prodej zboží.
Spotřebitelem se rozumí osoba, kterou takto označuje občanský zákoník.
[Dle § 419 občanského zákoníku je spotřebitelem každý člověk, který mimo rámec své podnikatelské činnosti nebo mimo rámec samostatného výkonu svého povolání uzavírá smlouvu s podnikatelem nebo s ním jinak jedná.]
Pokud kupující, který je fyzickou osobou, uvede ve své objednávce své IČ, má se za to, že jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání, pokud prodejci společně s uzavřením smlouvy neoznámí opak.
Obchodními podmínkami se rozumí tyto obchodní podmínky, podmínky pro splátkový prodej a reklamační řád.
Elektronickým obchodem se rozumí internetové stránky prodávajícího provozované na doménách sunnysoft.cz a brodit.cz.
Tyto obchodní podmínky se nepoužijí v případě soutěží a marketingových akcí, na základě kterých poskytuje prodávající bezplatná plnění.
Je-li Kupující podnikatelem ve smyslu ust. § 420 a násl. zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník, v platném znění (dále jen „občanský zákoník“) a zboží kupuje v souvislosti s výkonem své výdělečné činnosti, vyplní rovněž své IČO a DIČ. Pokud je Kupující právnickou osobou, je Kupující povinen vyplnit vždy svoji obchodní firmu, IČ, DIČ, sídlo, telefonní číslo a e-mailovou adresu.
Ustanovení této části se použijí na nákup distančním způsoberm, zejména prostřednictvím elektronického obchodu, kdy si kupující nemá možnost před zaplacením věc řádně prohlédnout a vyzkoušet.
Informace zobrazené v elektronickém obchodě nejsou nabídkou kupní smlouvy. Jedná se o katalog zboží a služeb, na základě kterých může koupěchtivý vytvořit objednávku vůči prodávajícímu, jde tedy pouze o výzvu k podání nabídky kupní smlouvy.
Odesláním objednávky kupujícím dochází k odeslání závazné nabídky kupní smlouvy prodávajícímu.
Prodávající neprodleně po odeslání objednávky kupujícímu na zadanou emailovou adresu potvrdí obdržení objednávky. Odesláním potvrzení obdržení objednávky nedochází k přijetí nabídky kupní smlouvy a tato kupní smlouva ještě není uzavřena.
Přijetí závazné nabídky zašle prodávající kupujícímu na zadanou emailovou adresu, a to zpravidla společně s informací o expedici objednaného zboží, nejpozději však do pěti pracovních dnů od odeslání objednávky. Přijetím závazné nabídky je kupní smlouva uzavřena a kupující i prodávající jsou jí vázáni.
Platba objednávky kartou a nebo převodem předem je, až do přijetí závazné nabídky prodávajícím dle čl. 2.3.3, zálohou.
[Vrácení zálohy se řídí článkem 4.7 obchodních podmínek]
Koupěchtivý může projevit vůli v budoucnosti uzavřít kupní smlouvu na zboží, které prodávající teprve plánuje prodávat prostřednictvím předobjednávky.
Prodávající pravidelně informuje koupěchtivého o stavu předobjednaného zboží.
Prodávající i kupující mají právo předobjednávku kdykoliv zrušit.
Cena zboží uvedená v předobjednávce je orientační a není závazná.
Podle toho, jak je možné předobjednávky vyřídit kontaktuje prodávající telefonicky a nebo na zadanou elektronickou adresu koupěchtivé, a to postupně v pořadí, v jakém mu dorazily předobjednávky, s nabídkou kupní smlouvy.
Platba předobjednávky kartou a nebo převodem předem je zálohou na kupní smlouvu dle čl. 2.4.5.
[Vrácení zálohy se řídí článkem 4.7 obchodních podmínek]
Pro účely článku 2.6 obchodních podmínek se za zboží skladem považuje zboží, které je fyzicky na skladě elektronického obchodu prodávajícího.
V případě, že objednané zboží není skladem, ale je k dispozici na jiném skladě prodávajícího, zajistí prodávající převedení zboží na sklad elektronického obchodu tak, aby bylo na tento sklad doručeno do dvou pracovních dní.
Kupující má možnost si zvolit, zda může být objednávka vyřízena po částech v případě, kdy část objednaného zboží není skladem, a nebo zda má být celá objednávka vyřízena najednou, až bude veškeré objednané zboží skladem.
Prodávající odešle, v závislosti na volbě dle čl. 2.6.3 obchodních podmínek, ve stejný nebo následující pracovní den, kdy bude všechno objednané zboží, nebo jeho část, skladem, kupujícímu objednané zboží zvoleným dopravcem. Kupující si může zvolit pozdější termín dodání. Dodací list se seznamem položek zásilky přiloží prodávající k zásilce. Kupující souhlasí se zasláním elektronické faktury e-mailem.
Pokud objednané zboží není skladem a ani jej nebude možné dopravci předat do třiceti dnů od obdržení objednávky, oznámí toto prodávající kupujícímu a zároveň jej bude informovat o dostupnosti nebo nabídne výrobek jiný, srovnatelný s původním. V případě, že kupující nebude souhlasit s poskytnutím jiného výrobku, má právo od smlouvy odstoupit.
Možné způsoby dopravy jsou uvedeny v nápovědě "Způsoby dodání" a "Způsoby plateb". Prodávající může stanovit omezení způsobu dodání nebo platby v závislosti na hodnotě či obsahu objednávky a v závislosti na místě dodání.
Kupující je povinen zboží od dopravce řádně převzít a zkontrolovat neporušenost obalů. V případě, že kupující zvolil jako způsob platby dobírku, je povinen v souladu s podmínkami příslušné služby uhradit dopravci doběrečné.
Řidič smluvního dopravce je povinen umožnit kupujícímu kontrolu neporušenosti obalu a v případě zjištění poškození s kupujícím sepsat protokol o škodě. Podpisem dodacího listu kupující stvrzuje, že zásilka byla doručena neporušená. V opačném případě jsou závady na zásilce zaznamenány v protokolu o škodě. V případě poškození obalu je kupující povinen prodávajícímu neprodleně doručit opis protokolu o škodě, a to buď na adresu Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Česká republika a nebo emailem: [email protected]
V případě, že dodaná zásilka není ve shodě s dodacím listem, je kupující povinen tuto skutečnost neprodleně písemně oznámit prodávajícímu.
Kupující může až do okamžiku expedice objednávky měnit obsah objednávky a to telefonicky a nebo prostřednictvím elektronické pošty.
Dle § 1829 občanského zákoníku má spotřebitel při uzavření kupní smlouvy na dálku právo odstoupit od smlouvy ve lhůtě 14 dní ode dne převzetí zboží. V této lhůtě stačí odstoupení od smlouvy odeslat poštou (rozhodující je tedy razítko na zásilce).
[Lhůty se dle § 605 občanského zákoníku počítají ode dne následujícího po rozhodné události, v tomto případě je tedy prvním dnem lhůty den po doručení zboží. Pokud konec lhůty připadne na víkend a nebo svátek, posouvá se lhůta na nejbližší následující pracovní den.]
Dle § 1837 však nemůže spotřebitel odstoupit od smlouvy:
[Nezapomeňte se prosím podívat na článek 4.3 obchodních podmínek, který obsahuje adresu, kam poslat zboží a další podstatné informace k odstoupení od smlouvy]
Prodávající si vyhrazuje právo od kupní smlouvy odstoupit, stane-li se plnění nemožným, nedohodne-li se s kupujícím na náhradním plnění.
Zboží, které je doručeno přepravcem do firmy bez identifikace Kupujícího (číslo faktury, objednávky, reklamace, nebo jednoznačná identifikace prostřednictvím e-mailu, telefonního čísla, jména a adresy uvedené v původní objednávce), si Prodávající vyhrazuje právo zlikvidovat po uplynutí lhůty 60 dnů skladování, pokud během lhůty nedojde ke ztotožnění zboží v objednávce.
Nevyzvednuté zboží je zboží Kupujícího uskladněné v prostorách Prodávajícího, nepřevzaté nebo nevyzvednuté po uplynutí dodatečně poskytnuté lhůty (např. vrácené zboží vyloučené podmínkami odstoupení od smlouvy).
Prodávající je oprávněn nevyzvednuté zboží prodat nebo zlikvidovat v případě, že si Kupující zboží ani po upozornění Prodávajícím (e-mailem či SMS) v dodatečně poskytnuté lhůtě 30 dní nevyzvedne. Náklady na uskladnění, likvidaci, náklady marného dodání zboží a další náklady Prodávajícího vyplývající z nedostatku součinnosti na straně Kupujícího v nezbytně nutné výši je Prodávající oprávněn Kupujícímu započíst na výtěžek prodeje anebo je po Kupujícím požadovat a vymáhat. Náklad na uskladnění za každý kalendářní den po dodatečně poskytnuté lhůtě činí 1 % z ceny zboží.
Prodávající si vyhrazuje právo odstoupit od kupní smlouvy, a to nejpozději v pracovní den následující po uzavření kupní smlouvy.
Internetový obchod je v provozu nepřetržitě. Provozní doba operátorů objednávek je uvedena na adrese http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Prodávající si vyhrazuje omezit provozní dobu oproti informacím na uvedené internetové stránce, zejména z důvodu zásahu vyšší moci, nemoci, státních a jiných svátků.
Telefonicky, osobně, prostřednictvím elektronické pošty a nebo prostřednictvím elektronického obchodu si koupěchtivý může objednat zboží s vyzvednutím na prodejně. Koupěchtivý může uzavřít kupní smlouvu na prodejně při osobním převzetí objednaného zboží.
Zboží je na prodejně rezervováno po dobu tří pracovních dní. Tuto dobu prodávající na žádost kupujícího může prodloužit.
Cena za zboží, objednaného na prodejnu, je stejná jako při prodeji přes internet.
Platba za objednávku zboží na prodejně kartou online a nebo převodem předem je zálohou na kupní smlouvu dle čl. 3.1.1.
[Vrácení zálohy se řídí článkem 4.7 obchodních podmínek]
Provozní doba prodejen je uvedena na internetové stránce na adrese http://www.sunnysoft.cz/informace/kontakty.html. Prodávající si vyhrazuje omezit provozní dobu oproti informacím na uvedené internetové stránce, zejména z důvodu zásahu vyšší moci, nemoci, státních a jiných svátků…
V případě, že se se u zboží po dobu záruční doby vyskytne vada, je kupující oprávněn uplatnit práva z odpovědnosti za vady u prodávajícího.
Kupující je oprávněn uplatnit právo na opravu také u autorizovaného servisu. Seznam autorizovaných servisů k jednotlivým značkám, včetně kontaktů na ně, je uveden v reklamačním řádu.
V případě, že se u zboží vyskytne vada mimo záruční dobu, prodávající provede a nebo zprostředkuje za úplatu mimozáruční opravu. Prodávající má právo odmítnout provedení či zprostředkování mimozáruční opravy, zejména pokud opravu nelze provést a nebo pokud nelze opravu zprostředkovat.
Bližší podrobnosti stanoví reklamační řád, dostupný na adrese https://www.sunnysoft.cz/napoveda/reklamacni-rad.html
Doplňkovou službou se rozumí úplatná služba, jejíž poskytnutí je nutno sjednat v souvislosti s prodejem zboží a vztahuje se k tomuto zboží. V případě, že kupující odstoupí od kupní smlouvy, a nebo pokud odstoupí od kupní smlouvy v části, která se dotýká zboží, na které je vázána doplňková služba, vztahují se účinky odstoupení i na doplňkovou službu navázanou na toto zboží. Prodávající není povinen vrátit kupujícímu cenu služby, pokud kupující službu již využil.
V případě, že prodávající neoprávněně odmítne plnit řádně objednanou a zaplacenou doplňkovou službu a nebo pokud ji splní vadně, je kupující oprávněn uplatnit svůj nárok na řádné plnění doplňkové služby v reklamačním řízení.
Od smlouvy lze odstoupit pouze v případech, které stanovuje smlouva nebo zákon.
V případě odstoupení od smlouvy je kupující povinen předat zboží, které od prodávajícího obdržel, bez zbytečného odkladu, nejpozději však do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy. Zboží je možné předat na libovolné prodejně prodávajícího a nebo jej lze zaslat na adresu Sunnysoft s.r.o., Kovanecká 2390/1a, 190 00 Praha 9, Česká republika.
[V případě zaslání poštou uveďte v zásilce údaje nutné pro identifikaci nákupu (údaje o kupujícím, číslo objednávky nebo číslo faktury, nebo kopii některého z těchto dokladů nebo doložte nákup jiným vhodným způsobem) a údaje nutné pro vrácení kupní ceny (adresu kam máme peníze poukázat, číslo bankovního účtu apod.). Velmi oceníme, i když to není povinné, když nám sdělíte, proč od smlouvy odstupujete. Vaše připomínky pečlivě studujeme a snažíme se na základě nich zlepšit naši nabídku a služby. Pro odstoupení od smlouvy v zákonné lhůtě 14 dní můžete využít připravený formulář - ke stažení ve formátu MS WORD a PDF.]
Prodávající vrátí kupujícímu bez zbytečného odkladu, nejpozději do čtrnácti dnů od odstoupení od smlouvy, všechny peněžní prostředky včetně nákladů na dodání, které od něho na základě smlouvy přijal. Pokud kupující nesdělí prodávajícímu, jakým způsobem chce kupní cenu vrátit, vrátí mu prodávající kupní cenu stejnými prostředky a stejným způsobem, jako byla zaplacena.
Jestliže kupující zvolil jiný, než nejlevnější způsob dodání zboží, který prodávající nabízí, vrátí prodávající kupujícímu náklady na dodání zboží ve výši odpovídající nejlevnějšímu nabízenému způsobu dodání zboží.
Odstoupí-li kupující od kupní smlouvy, prodávající není povinen vrátit přijaté peněžní prostředky kupujícímu dříve, než mu kupující zboží předá nebo prokáže, že zboží prodávajícímu odeslal.
K mimosoudnímu řešení spotřebitelských sporů z kupní smlouvy je příslušná Česká obchodní inspekce, se sídlem Štěpánská 567/15, 120 00 Praha 2, IČ: 000 20 869, internetová adresa: http://www.coi.cz.
Cenová zvýhodnění poskytovaná velkoobchodním zákazníkům nelze užít při nákupu spotřebitelem. Prodávající si vyhrazuje, v případě, kdy spotřebitel provede objednávku prostřednictvím velkoobchodního zákaznického účtu, změnit cenu uvedenou v objednávce na cenu, jakou v okamžik objednávky měl běžný maloobchodní zákazník (cenová hladina EU). V případě, že zboží již bylo expedováno, je kupující povinen rozdíl v ceně doplatit do čtrnácti dnů od zjištění takového porušení.
Vaši spokojenost s nákupem zjišťujeme prostřednictvím e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky, do něhož je náš e-shop zapojen.
Ty vám zasíláme pokaždé, když u nás nakoupíte, pokud ve smyslu § 7 odst. 3 zákona č. 480/2004 Sb. o některých službách informační společnosti jejich zasílání neodmítnete.
Zpracování osobních údajů pro účely zaslání dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky provádíme na základě našeho oprávněného zájmu, který spočívá ve zjišťování vaší spokojenosti s nákupem u nás.
Pro zasílání dotazníků, vyhodnocování vaší zpětné vazby a analýz našeho tržního postavení využíváme zpracovatele, kterým je provozovatel portálu Heureka.cz; tomu pro tyto účely můžeme předávat informace o zakoupeném zboží a vaši e-mailovou adresu. Vaše osobní údaje nejsou při zasílání e-mailových dotazníků předány žádné třetí straně pro její vlastní účely.
Proti zasílání e-mailových dotazníků v rámci programu Ověřeno zákazníky můžete kdykoli vyjádřit námitku odmítnutím dalších dotazníků pomocí odkazu v e-mailu s dotazníkem. V případě vaší námitky vám dotazník nebudeme dále zasílat.
Kupující uděluje prodávajícímu souhlas se zasíláním informací a novinek na email, přičemž toto zasílání si lze snadno upravit nebo zakázat v uvítací zprávě s nastavením zasílání nebo v každé další novince otevřením odkazu v zápatí zprávy.
Uvedené ceny jsou platné v okamžiku objednání a zahrnují recyklační poplatek (Asekol) dle zákona č. 185/2001 Sb. o odpadech a zákona č. 477/2001 Sb. o obalech a autorské poplatky dle zákona č. 121/2000 Sb. o právu autorském. Prodávající si vyhrazuje právo změn uvedených cen v případě výrazných změn dodavatelských podmínek výrobců a ostatních dodavatelů zboží. Pokud je prodejní cena vyšší než cena při objednání, vyžádá si prodávající souhlas kupujícího. Kupní cena je uhrazena okamžikem připsání celé kupní ceny za samostatnou část dodávky na účet prodávajícího.
Všechny ceny jsou uvedeny včetně 21% DPH, není-li řečeno jinak.
Slevové kupóny platí pro všechny spotřebitele. Slevu s kupóny nelze sčítat s dalšími slevami. Slevu lze uplatnit pouze na zboží které je v objednávce. Platností kupónu se rozumí časové období, ve kterém je třeba odeslat objednávku s vloženým a ověřeným platným kupónem. Kupón lze uplatnit i na prodejně bez předchozí elektronické objednávky.
V případě, že nedojde k uzavření smlouvy, na kterou byla zaplacena záloha dle čl. 2.3.4, 2.4.6 a nebo 3.1.4, vrátí prodávající koupěchtivému složenkou zálohu do sedmi pracovních dní od okamžiku, kdy je zřejmé, že k uzavření smlouvy nedojde, zejména pokud koupěchtivý oznámí prodávajícímu, že na předobjednávce netrvá, pokud prodávající oznámí koupěchtivému, že závaznou nabídku kupní smlouvy nepřijímá a nebo pokud koupěchtivý oznámí zaměstnanci prodávajícího na prodejně, že objednané zboží nechce zakoupit.
Vrácením se v případě platby kartou rozumí refundace platby a v případě platby převodem odeslání příslušné částky převodem na účet koupěchtivého.
V případě prodeje do jiného státu než České republiky je souladu s čl. 6 odst. 2 a čl. 3 nařízení Evropského parlamentu a Rady (ES) č. 593/2008, o právu rozhodném pro smluvní závazkové vztahy (Řím I), rozhodným právem právo České republiky.
Ustanovení obchodních podmínek, která jsou uvedená skloněným písmem a jsou v hranatých závorkách, nejsou právně závazné. Slouží pro zvýšení komfortu kupujícího, avšak kupující je povinen si ověřit platnost takto poskytnutých informací, zejména s ohledem na změny právního řádu. Prodávající neodpovídá za škodu z toho vzniklou.
Stížnosti spotřebitelů jsou přijímány na adrese [email protected]. Informaci o vyřízení stížnosti zašle prodávající na elektronickou adresu spotřebitele.
Dozorovými a kontrolními orgány státní správy jsou:
Tyto obchodní podmínky nabývají účinnosti od 31. ledna 2018