Pokud kupující, který je fyzickou osobou, uvede ve své objednávce své IČ, má se za to, že jedná v rámci své podnikatelské činnosti nebo v rámci samostatného výkonu svého povolání, pokud prodejci společně s uzavřením smlouvy neoznámí opak.
Odstoupení od kupní smlouvy ve 14 dnech se proto na vás nevztahuje.
Vyzkoušení znamená otestování všech funkcí, které má zboží splňovat dle požadavku zákazníka. Nemělo by však dojít k jeho opotřebení. Výjimku tvoří zboží uvedené v odstavci "Mohu vrátit veškeré zboží z vaší nabídky?"
Pokud to není vysloveně nutné, nesundávejte ochranné fólie displejů a lesklých částí těl zboží a samolepky výrobce. U ochranných skel telefonů/tabletů fólie nesundávejte vůbec.
Obal není předmětem koupě ani součástí koupené věci. I přesto ale máme nárok na náhradu skutečně vynaložených nákladů spojených s vrácením zboží. Jedná se o částku, která je vždy individuálně posouzena a následně započtena s částkou za vrácené zboží.
Pokud bude zboží vrácené kupujícím poškozeno, opotřebeno či částečně spotřebováno, vzniká prodávajícímu vůči kupujícímu nárok na náhradu škody jemu tím vzniklé. Nárok na úhradu vzniklé škody je prodávající oprávněn jednostranně započíst proti nároku kupujícího na vrácení kupní ceny.
Vrácené zboží musí být kompletní, včetně všeho příslušenství, které bylo součástí prodejního balení. Pokud bude chybět část obsahu balení, máme právo snížit vrácenou částku o hodnotu chybějícího příslušenství.
Obecně nelze v rámci 14denní lhůty vrátit zboží v uzavřeném obalu, které spotřebitel z obalu vyňal a z hygienických důvodů jej není možné vrátit (například sluchátka do uší, kartáčky, holící strojky, zdravotní pomůcky a pod.) nebo zboží dodané zákazníkovi elektronicky například licenční klíč od softvéru. Vrácené zboží, které nelze vrátit z hygienických důvodů, zašleme zpět na náklady kupujícího, nebo zajistíme jeho ekologickou likvidaci.
Máte právo odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě 14 kalendářních dnů ode dne následujícího po dni, kdy Vy nebo Vámi určená třetí osoba (jiná než dopravce) převezmete poslední dodávku zboží.
Zboží pečlivě zabalte, aby při přepravě nedošlo k jeho poškození. Originální balení není vhodným přepravním obalem. Prosíme zákazníky, aby zboží i s původním obalem (krabičkou, sáčkem) při vrácení zabalili do ještě jednoho obalu (krabice, atd.), který bude sloužit jako obal přepravní. Originální obal od zboží (včetně hnědých kartonových krabiček např. od baterií či příslušenství k vysavačům) neslouží jako obal pro přepravu zásilky. Na tyto obaly tedy prosím nepište ani nelepte např. štítky s adresou. Děkujeme za pochopení. Zásilku viditelně označte číslem objednávky nebo faktury.
Zboží bez zbytečného odkladu, nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy došlo k odstoupení od této smlouvy, zašlete zpět nebo je předejte na adrese:
Sunnysoft s.r.o - vrácení zboží
Kovanecká 2390/1a
190 00 Praha 9
Česká republika
Nezásílejte prosím zásilky na adresu firmy službou Zásilkovna Mezi námi, která je určena pro zasílání mezi fyzickými osobami a balíky nedoručené po pracovní době skladu se vracejí nedoručené odesílateli.
Některé zboží z naší nabídky nelze např. z hygienických důvodů vrátit ve 14denní lhůtě. Toto zboží prosím nezasílejte.
Pro rychlejší vyřízení doporučujeme přiložit vyplněný Formulář odstoupení od smlouvy, který je ke stažení ve formátu MS WORD a PDF
Pokud se rozhodnete vrátit zboží bez udání důvodu ve lhůtě 14 dnů, máte nárok na vrácení částky odpovídající kupní ceně včetně dopravného. V případě, že jste si zvolili jiný než nejlevnější způsob dodání zboží (například doručení přepravní službou s expresním doručením), budou vám vráceny náklady na dodání zboží ve výši nejlevnějšího nabízeného způsobu dodání zboží. Zákazník vždy hradí poštovné spojené s vrácením zboží.